Blog

Latest Industry News

Desetiletá školačka inspirovala Elona Muska ohledně marketingové kampaně pro Tesla Motors

Společnost, jež vyrábí elektromobily značky Tesla, již netřeba představovat, každý ví o jak velkou firmu se jedná a kdo stojí v jejím čele. Vizionář Elon Musk, který ve většině případů inspiruje lidi kolem sebe v utváření nepředvídatelných strategií a inovátorských myšlenek, se dostal do opačné situace.

Inspirace pro Tesla Motors

Fanoušci Tesly jsou známí tím, že velmi často sami natáčí interaktivní videa o tom, jak daný model bude vypadat nebo co by společnosti doporučili pro další vývoj. Často až profesionální videa, která musí být i nákladná, vypadají velmi poutavě.

Co se teď ale povedlo teprve desetileté školačce z USA předčilo všechny videotvůrce. Pro svůj školní projekt si vybrala dopis pro Tesla Motors, ve kterém navrhla kompletní marketingovou strategii pro Tesla Motors včetně detailního rozboru provedení a určení ceny pro vítěze. V celé pointě jde o to, aby Tesla vyhlásila soutěž o natočení co nejlepšího reklamního spotu a nejpovedenější z nich poté také odvysílala. Vítěz by pak ještě dostal možnost ročního používání vozu Tesla. Slečna také vše doplnila specifickým dotazem, zda nemůže dostat tričko Tesly.

 Jak je vidět, tak v době internetu je možné opravdu vše a jelikož otec školačky dopis přidal na twitter a označil Elon Muska. Sám majitel společnosti odpověděl, že se jedná o vynikající nápad a také ho uskuteční. Jak motivující pro další nálsedovníky této inovátorské společnosti.

2017-03-04 C537y9vVMAAHh-U (1)

Bria Lovedayová, která dopis napsala, chce po ukončení školy pracovat v politice a to především o v oblasti životního prostředí. Dík patří i Tesle, protože vyrábí „cool“ auta, která neničí životní prostředí.

 

 

 

Leave comments

Your email address will not be published.*



You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Back to top